lördag 24 september 2011

kändisspecial

För den som gillar kändisar är Bokmässan perfekt. För den som gillar böcker är Bokmässan perfekt. För den som gillar att trängas är Bokmässan perfekt.

Jag önskar att mitt bankkonto varit fetare. För då hade jag kommit hem med fler finfina böcker.

Att fota kändisar är dock gratis. Håll till godo.





Nathan Larson






Lasse Åberg






Damernas favorit Fredrik Skavlan






Marcus Birro






Plura






Magdalena Ribbing, drottning av vett och etikett.






Björn Hellberg






Kicki Danielsson






Bingo






Dogge






Richard Wolf






GW

Lägg därtill alla kändisar som schwichade förbi och som jag aldrig hann fotografera.

En bra dag.
På bokmässan.
Att HBK åkt ur allsvenskan vill jag inte tänka på.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sandra sa...

Attans, jag missade Kikki D, men å andra sidan sprang jag in i MA Nuuminen lite titt som tätt. Och så glömde jag Emil Jensen. Skräp. Och det där du skrev sist. BLÄ!