fredag 11 januari 2008

surr

Surr surr i mitt huvud. Jag är trött så trött.
Och ändå kan jag inte gå och lägga mig.
Neej då, för jag har lovat att nattvandra. I regnet. Risken är att jag somnar i en vattenpöl. Med nattvandra så syftar jag på att vi är två stycken frusna människor som går runt parkering och bostadsområde för att se till att ingen försöker något. Bilinbrott eller liknande fuffens.
Vem går ut i mörkret? Jag vill helst bara dra täcker över huvudet.
Han har inte hörts av idag.
Jag inser att jag har haft tre Han som föremål för mitt intresse på den här bloggen. Första, en betydligt äldre man, tillfällig sinneförvirring för någon som jag knappt känner eller träffar.
Andra, en charmig ung man som raggade upp mig på jobbet. Visade sig vara helt knas. På ett dåligt sätt.
Tredje, och den aktuella killen har jag träffat via en vän. Han luktar gott.
Vi kan kalla honom för J.

Nåja.

Jag ska ta och gå ut i regnet och kylan för att hålla buset borta.

Innan dess lyssnar jag klart på

En timme en minut - kent

Inga kommentarer: