onsdag 15 december 2010

att ta sig i kragen

Nu får slackertiden vara slut och deppandet efter att vi inte fick åka på slutseminarium idag. Jag har inte orkat städa, träna, julpynta, göra julkort eller vara en speciellt trevlig människa.
Men idag ska det vända. Jag har fått tummen ur tillräckligt länge för att ta mig till Blodcentralen och lämna några deciliter blod. Ja nu jäklar.

Kärleken fixar mat i köket. Han har lovat mig en trerättersmiddag ikväll och som han donar i köket. Jag slösurfar och tittar på gamla avsnitt av vänner. Och samtidigt känner jag hur trött jag är på att vara slacker.
Imorgon städa, på fredag spinning. Så får det bli!

2 kommentarer:

Unknown sa...

fasen vad surt med din uppsats. Det är ju aptråkigt att inte få gå upp med den och ganska pissigt hadledning får man väl säga?! Hoppas att allt är bra med dig annars och att uppryckningen funkar.

Lisa sa...

Jaaa!

we love djur!! :)