fredag 18 februari 2011

eländig

Ja. Jag känner mig alldeles eländig. Jag har ont i halsen, ont i huvudet, fryser och är trött. Riktigt trött. Så vilken tur att det är fredag. Jag är nyduschad och har därmed fått upp värmen lite och klädd i mysgosiga kläder. Jag känner mig som en sjukling. Därför tittar jag på Gilmore Girls och tycker lite synd om mig själv.
Eftersom det är fredag (och jag känner mig ussslig) så tänker jag äta glass och äta något riktigt gott ifrån underbara Vegegården.

Och på söndag ska jag må bra (helst redan imorgon). För då ska jag skaffa gymkort. Just nu leder Sats. Varför? Jo för varje dag när jag kommer in i Malmö med bussen så ser jag rakt in i detta gym. Och det är ganska folktomt. Löparbanden liksom bara väntar på mig. Dessutom är utsikten ljuvlig. Motorväg och lite järnväg. Samt ett ställverk. Eller vad en massa små hus och en jäkla massa ledningar heter. Jag tror dessutom att jag ifrån löparbandet kan se ner mot hamnen och kanske ana konturerna av en färja.
För nu ska slacker-dagarna vara över!

Inga kommentarer: