onsdag 9 februari 2011

slutföra

Det blev ingen spinning för mig igår. Jag insåg att mitt Friskis&Svettis-kort har gått och blivit för gammalt. Och jag har inte råd att förnya det. Eller. Jag har råd, men då har jag inga pengar kvar till resten av månaden. Visserligen finns det augogiro, men då förlorar jag 500 kr på ett år. Och det gillar inte mina småländska gener.
Så nu ska jag träna gymlöst tills nästa lön kommer.
Ut och springa. Träna på stor boll. Träna med Wii. Det finns ju massor att göra.
Och spännande ska det bli.

Men först skall uppsatsen ändras om och bli klar. För andra gången. Examinatorn Lars ville inte godkänna den i första omgången. Så nu, en del ändringar senare så är vi nästan redo att skicka in igen. Om två hela pluggdagar och lite kommentarer från vår handledare, ja då är vi redo.
Och väldigt nervösa.
2 mars. Då behöver vi alla tummar hårt hållna.
2 mars blir det slutseminarium.
Huuh.

Inga kommentarer: