lördag 7 maj 2011

ajaj

Mina ben gör fortfarande ont och jag rör mig som en gammal tant. Morgonens planerade powerwalk blev till välbehövlig sovmorgon och melodikryssande.
Imorgon är min plan att gå på Bodycombat, allt för att pressa ut träningsvärken. Det där med att ha en personlig tränare är en bra idé. PT-Linda kommer att träna skiten ur mig och det behövs. Många frågar mig om det inte är dyrt med en PT. Och visst kostar det en slant. Men när jag ändå ska ta ut lite av mina sparpengar för att renovera vårt badrum så kan jag lika gärna ta lite pengar för att renovera mig själv också.
Jag kan inte hjälpa det. Gymträning på egen hand är sjukt tråkigt.

Lördagkväll. Jag sitter med datorn i mitt knä och väntar på att Kärleken skall komma hem med lite indisk mat. Shag Ponir är löjligt gott.
Till maten blir det citronvatten och ett avsnitt av Twin Peaks. En lugn och trevlig lördag i storstan.

Inga kommentarer: