lördag 21 maj 2011

att vara publicerad

Efter mycket slit, svett och en del tårar så finns numera vår uppsats tillgänglig på det stora Internetet. Jag är själv jäkligt nöjd.
Så välkommen att läsa den som så önskar.

Lördag. Jag har än så länge löst melodikrysset, ätit frukost i solen på balkongen, läst tidningen i solen på balkongen, svettats i solen på balkongen, planterat om tomatplantor i större krukor, lyssnat på John Denver och klappat katten.
Om två timmar är det tänkt att jag ska gå på ett Boxningspass på gymmet.
Om en vecka ska jag på 30-års kalas. Och då ska jag vara klädd i en fin klänning. Sist jag provade den klänningen så kunde jag inte knäppa dragkedjan. Det ska jag kunna göra om en vecka. Jo, det ska jag.
Och bildbevis skall läggas upp här.

Livet med en PT är hårt. Men eftersom jag lider pin (med träningsvärk) så kommer jag snart att vara fin.

Inga kommentarer: