lördag 9 februari 2008

deadline

Det närmar sig deadline på tenta. Web of science ska in senast kl midnatt imorgon. Och innan dess ska jag hinna arbeta på mitt trista jobb.
Gott om tid. Just nu. Men, det satans trådlösa modemet jävlas med mig. Ständigt utkastad. Ständigt förbannad.
Aaaahg.

Ryggen är något bättre, men inte alls bra.
Med kaffe, glass och en kudde bakom ryggen så ska jag väl ta mig igenom det här också. Tentan i kulturpolitik är godkänd. Och jag andas lite lugnare. För en stund. Och bara med en del av näsan. Förkyldningen kom som ett brev på posten. Så kan det bli när man är full, dum och snål. Gick hem från studentpuben i onsdags. Det är 4 km i kylan. Någon skulle säkert säga att det är rätt åt mig. Så säger jag också.

Nä.

Plugga.
Söka information.

Hold on to your friends - Morrissey

Inga kommentarer: