måndag 4 februari 2008

så går en helg och kommer aldrig åter

Ännu en helg som jag suttit av på ica. Korkade jävlar som köper tacos. Alltid tacos. Jaa, det är gott, men va fan. Vart tog fantasin vägen människor?

Pluggandet har gått käpprätt åt helvete i helgen. Det har varit tröttheten som regerat. Och en dejt med tvättstugan. Ett socialt liv... jaa, jag minns det knappt.
På onsdag gör jag ett gästspel på den sociala banan. Det planeras ett besök på stadens studentpub. Det är fem år sedan jag var där sist.

Jäkla tandläkaren jagar mig och vill undersöka mina tänder. Jag väljer att ignorera och stoppa huvudet i sanden. Risken för den onda cirkeln är alldeles för nära. Alltså att fel ska upptäckas, visdomständer som behöver plockas bort. Och för vilka pengar?

Sömn, jag behöver en god natts sömn, inga konstiga drömmar, bara lugn och ro.
Vad passar då bättre som avslut än

Lullaby - Dixie Chicks


Nattinatti

Inga kommentarer: