torsdag 6 augusti 2009

tuff tuff som ett lokomotiv

Jag sitter på tåget mot Halland och en helg i barndomsbyn.
Det är ett X2000-tåg och jag åker baklänges. Det är ingen bra kombination. Illamåendet lurar runt hörnet, vilket jag försöker glömma. Om 33 minuter ska tåget stanna så att jag får hoppa av och möta en Sandra och en blogglös Linda.
Så till dess ska jag sluta må illa. För vi ska äta mat. God mat hoppas jag.

Sedan somnar jag troligen. Lagerarbete tar på krafterna. I går 13151 steg. Idag drygt 9000, men så slutade jag 90 minuter tidigare. För att sitta på ett tåg och må illa.
Så kan det gå.

I lurarna spelas:

I´m good, I´m gone - Lykke Li

1 kommentar:

Sandra sa...

Men va bra du mådde sen när du fått i dig de goda vitlöksbröden, pizzan och glassen, vid havet! Nice! Och Nice rejält att vi tog tre poäng igår, förbanne mig på tiden. Tokiga bönder!