måndag 31 augusti 2009

Dinosaurisar

Så här såg tydligen en dinosaur ut på den tiden de levde och hade hälsan. Söndagens besök i den fantastiska parken Dinoland var över all förväntan och våfflor med glass fulländade denna söndagsutflykt.

Det var en fin söndag som även innehöll ett besök på Ikea och bilköer. Vägarbeten, ständigt dessa vägarbeten. Men hem kom vi, med en fortfarande levande nyinköpt blomma.

Det enda molnet (ett stort jävla moln) på denna fina söndagshimmel var HBK. Mina grabbar, mitt fotbollslag. Säsongen har varit dålig. Det blir bara sämre. 0-4 mot Häcken och jag ställer in mig på Superettan till nästa år. Tack för fina år HBK. Och två underbara SM-guld. Nu verkar det roliga vara över. Skärp er! (tack)

Jag ska återgå till soffan och de svenska damernas match mot England. Just nu 1-1. Hejaheja!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tror bara det är hittepå. Tror inte dinosarna såg ut som en skölpadda på speed. Vad ´blev det för en blomma?