lördag 1 maj 2010

nu så

Nu börjar det bli lite bättre.
Sova till kl 14. Äta pannkaka och kaffe till lunch. Köpa partykläder till Kärleken. Och kakor till kvällen. Gårdagens pizza, vin, Fia med Hutt, glass, chips och lite David Hasselhoff gjorde dagen segstartad.
Men nu är mysbyxorna på och jag redo för en hel del avsnitt av Gilmore Girls på dvd.
Och en skål popcorn.

Back in the days orkade jag partajja flera dagar i rad. Bara tanken på mera sprit idag gör mig trött. Det märks att jag är närmre 30 än 20.

Okej, soffan nästa.

4 kommentarer:

Bella sa...

Jag känner likadant och ändå är jag bara 24. Herregud. Vad blev det för partajkläder då?

nollgradig sa...

Han köpte snyggbyxor, slips och väst. Jag köpte nästan en klänning. Men vilken student kan lägga 799 kr på en klänning?
Bättre lycka på klänningsfronten åt mig imorgon!

Sandra sa...

Åhå, både slips och väst! Allt med segelbåtsmönster förmodar jag?! Glömde han köpa näsduk?

nollgradig sa...

Han kommer givetvis att ha en seglarmössa på sig!