måndag 31 december 2007

slutet närmar sig


för det dåliga året 2007. Jag vill aldrig mer se ut som på bilden ovanför!

Nästa år hoppas jag blir bättre.
- Ingen mer älskad släkting som dör- morfar, jag saknar dig hela tiden!
-
Jag ska inte krocka en gång till, och därmed ingen extra ångest, smärtande kropp, blåmärken, död bil, mardrömmar, och sömnproblem.
-
Ingen segdragen förkyldning med två månader av hosta
- Ingen ska råna affären där jag jobbar

- Ingen mer sjukskrivning.
- Inga mer konstiga knölar ska opereras ut ur mig.
- Inga mer omtentor

Förutsättningarna för 2008 ser ganska bra ut.

Jag ska:

- Springa Tjejmilen under en timma
- Få muskler
- Klara mina tentor och därmed komma halvägs genom utbildningen
- Se alla filmer jag vill, men inte hinner
- Läsa alla böcker jag vill inte inte hinner
- Se kent. För fjortonde gången
- Bli positiv.

Gott nytt 2008!




Inga kommentarer: