onsdag 3 december 2008

död länk

Länken till Gabbis fina film verkar ha gjort sitt. Det äro numera en död länk. Tyvärr. Men förhoppningsvis kommer den filmen att visas i andra sammanhang och det snart!

Hur ofta händer det i december att jag vaknar av en åsksmäll? Idag, 3 december 2008 hände det. En jäkla smäll. Och det var mest troligt åska om jag får tro vad tidningen skriver.
Och nu snöar det.
Malmö är inbäddat i ett grått och mörkt täcke. Det är mörkt och tråkigt. Jag som bara vill se solen! Imorgon åker jag och Kärleken till Stockholm. Efter en natt på hotell ska vi sedan möta Snadra och Hägg. Minisemster. På liten budget.

För att återvända och vara duktig student så ska jag nu läsa om copyright.

All In Good Time - Ron Sexsmith

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt väder och tråkigt pluggande. Tur att ni har minisemestern framför er. Stockholm - get ready för barbafamiljen! //Emma.

moi sa...

Den där åsk-knallen var galen! Hoppas ni kom iväg ordentligt och får en skön minisemester! =)