torsdag 23 april 2009

ett omöjligt uppdrag

Jag gillar sjalar. Sjalar är trevligt, mycket trevligt.
Jag har dock lite svårt att få plats med alla. Efter en räkning kom jag fram till att jag äger 30 stycken sjalar och en halsduk som jag stickat själv.

Efter en grundlig rensning lyckades jag minimera antalet sjalar till 27 stycken.
Det är fortfarande trångt i både garderob och på hatthyllan.
Men det får jag nog leva med. För sjalarna kommer inte bli färre igen.
Om 9 dagar åker vi till Rom och där finns säkerligen massor med sjalar.

Nu har jag använt upp alla mina ursäkter för att inte plugga. Så nu ska jag läsa om fiskare i Uganda. Mycket biblioteksrelevant.

Fighting The Stall -Aimee Mann

2 kommentarer:

Articuno sa...

Tänkte också ägna eftermiddagen åt fiskare i Uganda. Eller Nintendo Wii och öl.

Anonym sa...

Hej :)
Häng upp ett snöre på insidan av din garderob och häng sjalarna där.
Synd att göra sig av med dem ju...
kram Lotta B&I