tisdag 14 april 2009

Lilla Katt

Vi har blivit presenterade för vår blivande katt, Selma.
Och så söt man kan vara som sover i soffan!


Lägenheten börjar förberedas för hennes ankomst. Igår köptes ett nytt balkongbord till lilla balkongen. Och fåret kommer att få en alldeles mjuk kompis.

Ännu en dag har gått utan att jag fått så mycket pluggmässigt gjort.
Undanflykterna verkar aldrig ta slut.
Men jag har iallafall kört ett pass stryketräning och 30 minuters spinning. Och läst lite på balkongen som flödar i sol. På väg till gymet såg jag fenomenet med arbetande män i neonfärgade kläder. En man kräver och fem stycken tittar på.
De gräver upp Östra Förstadsgatan. Och det är klart spännande. Jag förstår att de vill titta på!

Snart kommer Kärleken hem från jobb och gym. Han ska få stekt aubergine med tomat och mozarella. Till det en god bönsallad. Och kanske lite bröd. Jag funderade på att baka. Men mer än så blev det inte.
Maten lagas till Isola, det är en kent-dag idag.

OWC - kent

Inga kommentarer: