onsdag 13 maj 2009

mina sms

Jag gillar sånahär ifyllnadsgrejer. Den här hittade jag idag.

Regler: Bläddra fram ditt 10:e SMS i inkorgen och skriv det som svar på första frågan. Bläddra vidare tio sms till och använd alltså ditt 20:e som svar på nästa fråga, osv.

- Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Ja det var kul på Ästad, men sådär att bada i lera! Klippdag idag, sen är jag nog redo att gå på bröllop. Har kort på Möhippehelena på Bloggen, hon hatar rosa..

- Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi kan också äta pizza!

- Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Tror jag det (själv har jag ätit couscous och druckit vatten!). Dessutom tog ni det fina vädret med er. Här är regnigt och kallt nu. Vad har ni sett och gjort?

- Vilket sms blev du mest berörd av?
Välkommn till Italien. Utomlands gäller inte din vanliga prislista, utan utlandspriserna är enligt detta sms....

- Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Tack! Hoppas ni får en härlig resa. Försök behålla ert ungdomliga sinne. pok

- Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag älskar du!

- Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Fint namn. Nu blev jag också sugen på juice och vodka. Eller egentligen bara apelsinjuice. Du såg inte östermalmbrackan i äntligen hemma? Hon var rolig!

- Vad vill du höra mest av allt?
Hur tufft som helst, å alla 3 ville att de skulle gå vidare! Undrar vad de har mer att erbjuda nästa gång?! Ha det!

- Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vill du veta hur mycket sen jag blir idag? 20 minuter. Satt och brände skiva till Anton och missade bussen.

- Din mest romantiska replik?
Jag fetingälskar min heting-geting! Puss puss!

- Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Din deklaration har nu kommit in till Skatteverket. Kvittens-ID är XXXXX. Under hela 2009 kan du se dina inlämnde uppgifter på Internet.

Så, vad står det i dina SMS?

1 kommentar:

antz sa...

Väldigt bra svar på din mest romantiska replik och vilket sms du blev mest berörd av! Jag vill ha kattbilder i min meeejl! [puss]