måndag 23 november 2009

det fina i att inte få mail

Jag har inte fått något mail. Vår lärare i Katalogisering/Klassifikation skriver ett meddelande till alla i klassen.

Hej,som tidigare har jag underrättat de som fick U på tentan via student e-posten.

Jag har inte fått något mail. Jag har kontrollerat min inbox flera gånger. Där finns inga mail ifrån Lärare Jan. Vågar jag jubla? Eller kan mailet ha gömt sig någonstans i den stora cyberrymden. Bara på ren jävelskap? Och så ligger det där, med ett otäckt meddelande om att jag skulle vara underkänd. Det ligger där och väntar. Och så. Om ett par timmar så bestämmer det sig för att ramla ner. Och samtidigt få mig att ramla ner på jorden, rakt ner i De Underkändas håla.
Det vill jag inte. Jag vill vara godkänd och glad!

Creep - Radiohead

Inga kommentarer: