torsdag 4 september 2008

adressändring och i målbrottet

Sitter och skickar ut flytt-sms. Det närmar sig the big flyttdag.
Och jag har två, blott två, dagar kvar att jobba på ica! Det är underbart och fantastiskt.
Idag var min sista 11 timmars dag. Och den firade jag med att en förkyldning drar genom kroppen. Eller, genom hals och luftrör. Det låter som om jag vore en pojke på 14 år. Och det känns som om jag andas i ett sugrör.
Men jag ser ljuset i tunnelns slut. Inga mer tanter som blir skräckslagna för att det står "oläsligt kort" när de drar ica-kortet. Ingen ska längre tala om för mig att brödet kostar 10 kr. Jotack. Jag vet! Jag vet att man får två skinkbitar för 30 kr. JAG VET! (låt mig va!!)

Nu dags att somna.
Imorgon jobb 9.30-12. Meningsfullt...
Sedan bilbesiktning kl 13.10. Håll tummarna!

Nattinatti.

Smells Like Happiness - Hidden Cameras

Inga kommentarer: