måndag 13 oktober 2008

skojskoj

Hittade den här i en blogg. Och jag älskar att fylla i dem. Så alla ni miljarders människor som läser. Fyll i ni också!

DAGENS:
klädsel: svarta slappbyxor och en randig tröja
frisyr: okammat och trassligt
låt: San Fransisco - Hello Saferide
tv: Ett gammalt Seinfeld-avsnitt igår kväll
vill ha: värme och sol. En semesterresa alltså!
tråkigaste: att mitt pluggande går så långsamt framåt
roligaste: äta mos från Kjollen om en timma. Tur att jag är lättroad

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Kärleken
såg dig gråta: Kärleken det också
fick dig att gråta: fällde en liten tår på lördagens bröllop
fick dig att börja skratta: Kärleken
du gick på bio med: Hmm. Det borde ha varit Emma med kompisen Annelie
du gick på stan med: Mamma tror jag minsann
skickade ett e-mail till dig: min kurskompis Sofia
skickade ett sms till dig: Lördagens brud Judit

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojk/flickvän och menat det: Ja.
bråkat med ditt husdjur: Joo. Hugo kunde vara ganska tramsig
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nää. Vore otäckt!

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att moderaterna ska vinna nästa val också...
Vill du gifta dig: Mmm, har ju hittat rätt nu!
Vem hatar du verkligen: arroganta överklasstyper och Mr Bush
Varit kär: Oh jaa. Helt galet just nu. Tokigt massor!
Kör du bil: Jag har körkort, men köra i stan ger mig ont i magen
Har du ett jobb: Lagerarbetare...
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta. Men ibland är tystnaden det bästa
Är du en hälsofreak: I teorien. Inte i praktiken!
Är du ensam nu: Jag bor med Kärleken och våran ständigt växande skara av badankor
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: det sämsta som spelas på radion. Tyvärr.


FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet. Sovrummet är ännu i kaos
Typ av musik: Singersongwriters
Parfym: Den har ett namn jag inte minns
Månad: Oktober, maj och juli

Mat: Falafel och tomatpaj
Dricka: rödvin
Godis: Går i perioder, men just nu dumlekolor
Tidning: FOTO och Sonic
Film: Helgon i neon
Skådis: Tony Leung och Marcello Mastroianni
Djur: ett stort antal badankor

Inga kommentarer: