fredag 24 juli 2009

besvikelse

Jag har gått förbi korvkiosken många gånger. Korvkiosken som har den längsta vegetariska meny jag någonsin sett i en korvkiosk.
Idag fuskade jag med min GI. Idag åt jag en tallrik med sojabullar och potatismos.
Det var inte gott. Det var microvärmda sojabullar med smaklöst pulvermos.
Det godaste var vattnet och lingonen.

Men nu vet jag. Inget mer mos i den korvkiosken, vars namn jag just nu inte kommer ihåg. Men det börjar nog på K. Nästa gång testar jag cheeseburgaren.

Inte gott alls.
Näemen dra på trissor. Nu börjar det åska. Detta åskväder som gjort mig till en trött zombie hela veckan. Eller snarare bristen på åska. Ösregn och åska. Det kanske betyder att det imorgon slutar vara fuktigt och kvavt. Imorgon kanske det är trevlig luft utanför. Hoppashoppas.

1 kommentar:

Suzan sa...

trist att det inte smakade när man ändå ska fuska liksom... =(