onsdag 26 november 2008

om jag ändå vore fem år igen....

Jag tycker inte om när saker går fel. Men jag är inte fem år längre. Jag kan inte göra som min systerdotter när saker går fel och inte blir som jag tänkt mig. Jag kan inte kasta mig på sängen och skrika. Eller slänga saker i golvet.



Men vad har då gått fel?



Jag skulle baka pizzabullar. Med aivar relish och feta ost. De såg så goda ut. Det skulle bli så bra. Men något gick fel. Det som skulle se ut så här.




Men det bliev inga finfina pizzabullar.

Jag slängde mig inte på sängen ändå. Jag kastade inte ens saker på golvet. Jag blev bara mest sur på klåparjag.

Bakning är inte min grej. Såvida man inte bara behöver lägga smet i en form. Att man äter med ögonen också. Hoppas inte det.

Mina bullar ser ut så här;
Lika bra att smaka.
Och se en film.

1 kommentar:

Anonym sa...

men de blev ju jättegoda! puss puss.