tisdag 25 november 2008

yeah!

Vid gårdagens vägning visade vågen på 72,1. Alltså -2,3 kg på en vecka. Klapp på axel minsann.
Igår upptäckte jag lite fina cykel och gångvägar att promenera på. Bort från trafiken. När snön smält bort och det är en aningen varmare ute så ska jag ta mig svarta cykel och trampa mig iväg någonstans.


Jag och Kärleken börjar fundera på julpyssel och juldekorationer. Vi fann den mest underbara smaklösa gran. Den skriker ut mitt namn! 210 cm smaklöshet för det låga priset 299 kr. Kan vi låta bli? Frågan är bara var den ska få plats. Men vem behöver en tv med en sådanhär skönhet i vardagsrummet?

Och det bästa är att den inte barrar. Eller behöver vattnas. Den bara står där. Och gör mörka december så otroligt mycket roligare!

Dagens lunch; ärtsoppa. Vegetarisk och hemmakokt.
Förmiddagens låt; I remember - Damien Rice

2 kommentarer:

Sandra sa...

Är den cerise???!!!

nollgradig sa...

Mmm, det kan man lungt säga. Den är tokrosa!
Men vi köpte en lite mindre gran istället. Och discokulor till. Bild kommer...