måndag 28 december 2009

ishalka och tv-kväll

Tillbaka i Malmö efter ytterligare en julhelg. E6an från Halland var bättre än vad alla varningar på radion ville påstå. Med undantag ifrån Hallandsåsen snorhala avfart och bensinmacksparkering.

Av svärföräldrarna fick jag ett nytt tangentbord. Det är ergonomiskt och än så länge ganska konstigt. Att skriva detta inlägg går långsamt. Men det ska vara bra för min onda handled. Så jag skriver fel och suddar, och skriver fel ovy suddar. Och däer kom fel som jag inte orkade s7dda.

Imorgon ska jag testa mitt dörrgym. Alltså någon form av gummiband som ska fästas på en dörr. Fortsättning följer...

Nu pasta och veggietacosås. Samt några avsnitt av How I meet your mother på dvd. Det är fortfarande jullov och jag tänker njuta allt jag kan. Snart drar Stora Skrämmande Magisteruppsatsen igång och då ska min hjärna vara utvilad!

Downtown dirt - Lou Reed

Inga kommentarer: