torsdag 24 december 2009

Bingobluff

Jag vann ingenting. Jag vann inte en miljon, jag vann inte en ny bil eller en resa till Gran Canaria. Jag vann inte ens min vikt i frysta piroger. Besvikelse.
Men nu är det julafton och jag har redan fått en flådig bodylotion av tomten.
Jag har även använt julklappen som jag och Kärleken köpte till oss själv; en massagedyna. Och jäklar vad den masserar. Hej då onda muskler, hoppas jag.


Som en andra julklapp till mig själv funderar jag på ett par MBT-skor. En annons i tidningen talar om halva priset på mellandagsrean. Det är en dyr investering ändå. Funkar de? Blir ryggen starkare och rumpan fastare?

God jul världen! Nu ska jag duka bordet och dricka julmust i stora mängder!

1 kommentar:

Suzan sa...

Hej o god fortsättning!

Du var med o tävlade om ett par walking trainers nu i somras o jag tänkte bara tipsa dig om att jag lottar ut såna nu igen.
Tävlingen håller bara på en vecka nu så skynda!
Kram Suz

ps. mbt-skor är verkligen great.. jag ÄLSKAR mina!