måndag 11 augusti 2008

yeah

Det har gått en vecka och vågen visar 70,8 kg. Jag har alltså varit duktig, å så duktig!

Ännu en helg har gått åt till att jobba. Trist, tråkigt och allmänt djup suck.
Jag fick iallafall träffa Kärleken. Alldeles för kort stund, men han var här. Äta middag och se på Seinfeld. Kan en lördag vara bättre?
Söndagen började med 5 timmar på ica för min del. Jag lämnade sommarjobbarna i kassan och packade upp frysvaror. Korkat nog utan handskar, varav mina fingrar idag är fulla av torrsprickor. Så kan det gå!

Söndagen innehöll även släktkalas där pappas moster fick träffa Kärleken. Hon visade bilder på mig som barn och berättade anekdoter från min barndom. Äldre damer är förutsägbara..

Dagen avslutades perfekt med en underbar Weeping willows konsert. Jag har sett bandet ca 10 gånger och varje gång är det lika fantastiskt och mycket kärlek.

If you know what love is - Weeping willows

Inga kommentarer: