fredag 27 mars 2009

gymtönt

Jag har gått och skaffat ett nytt gymkort.
På ett gym som ger mig motivation att träna.

Fredageftermiddag går över i kväll och jag ska pumpa lite muskler för att sedan cykla i grupp, eller som det populärt kallas; spinning.
I onsdags fick jag träffa instruktören Benny-Bob som ska förvandla mig till Muskel-Bobie.
Muskler, det har jag länge undrat hur det känns att ha.

Igår var det en fantastiskt bra konsert med Anthony & The Johnsons i Köpenhamn. Vi var där, i en stor teaterlokal. Med galet entusiastiska danskar. Och en Anthony som hade lite röstproblem. Men det hindrade honom inte. Och publiken fick ta del av historier kring farmor, död människa och en get.

Cripple and the Starfish - Anthony & The Johnsons

1 kommentar:

moi sa...

NEJ!! Du menar att jag missade Anthony! jaja.. jag har ju sett dem innan, men faen också =(