måndag 26 oktober 2009

I did it!

Jag kom ut till slut. Det blev 55 minuters powerwalk i lätt duggregn. Men det hjälpte inte. Vågen vägrade ner till sjalnivå. Nåja. Jag får göra ett nytt vågat (hihi) försök senare i veckan.
Nu ska jag gräva ner mig i klassifikationssystem.


De senaste träningskläderna. Grå underställströja, lila fleecejacka och mysig mössa med kossa. Det gäller att vara trendig och inne vid alla promenader!


Igår led jag av trött hjärna, tog en helt pluggfri dag. Men jag led även av pms och vad funkar då bättre än choklad? Eller, mat. Det står ju faktiskt på paketet att det är mat!

Frukosten är avklarad; naturell yoghurt med müsli och en kopp te.
Lunch blir Energibalanspizza, rester från i fredags.
Och så blir det clementiner, massor med clementiner!

4 kommentarer:

antz sa...

sicken fiiiin mössa! puss

Sandra sa...

Är Fjällfil verkligen en Skånemejeriprodukt... Tror inte det, men Anton kanske inte behöver veta var mössan kommer ifrån?!

nollgradig sa...

Jooo, han vet varifrån den kommer. Men så länge jag inte får en Skånemejeriermössa... vad ska jag göra? Inte kan jag ju frysa om öronen!

antz sa...

men huvudsaken är ju att det är en ko på mössan! vet inte om vi ens har några mössor men jag ska undersöka saken.

ja men Fjällfil har ju också känslor!