fredag 30 oktober 2009

kent. kent. kent!!!

kent i Lisebergshallen 25 november 2007. För min del var det konsert nummer 14 med just kent.

Det var minsann värt allt väntan. För där kom kent, som avslutade Skavlan. Men inte spelade de senaste singel Töntarna.
Naäe då. Istället fick vi höra Svarta Linjer (hoppa ca 53 minuter in i programmet). Jag sittande på golvet framför tv'n, med mitt vinglas. Och ackackack så bra. Nu räknar jag ner timmar och minuter tills nya skivan ramlar in genom brevinkastet. En vecka kvar.
Eller som de säger i Tyskland, Ein wche. Nur ein woche.
Min skoltyska kommer hjälpa oss massor under vår helg i Berlin.

Jag lyssnar igen:

Svarta Linjer - kent

2 kommentarer:

Suzan sa...

Kent e grymma!! =)


Vet du förresten om att du har verifieringskod på när man kommenterar, as-irriterande! :(

nollgradig sa...

Yes, kent är mina hjältar!

Jag tror att det där med verifieringen skall vara bortplockad nu... visste faktiskt inte att jag hade den funktionen!