onsdag 14 oktober 2009

roligt en onsdagkväll

Här sitter jag och skriver på lite skolgrejer. Nämligen ett läsprojekt till min kurs i Skolbibliotek. Det går framåt, långsamt men framåt.

Imorgon är sista dagen att söka nya kurser till våren. Det blev Barn - och Ungdomslitteratur, italienska och Digital bildbehandling.
Motivation tack!

Exempel på roliga bloggar

Kanske skräckexempel till min Bildbehandlingskurs.

Idag har jag jobbat, imorgon ska jag vara plugghäst. Och gå en stavpromenad. Min mamma talade nämligen om för mig i helgen (i sann Anna Anka-stil) att jag håller på att förfalla. Alltså, mamma, this is for you. De där 16 kilona/kilonen som sitter på mig ska bort bort bort. Tredje försöket blir genom tidningen Hälsa. Bara vegetariska recept och färdiga veckomenyer.
Ja nu jäklar.

LSD någon - kent

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppla, Anna Anka-stil minsann! Är inte de där Conversen en bättre motivation?