lördag 13 mars 2010

ikväll

Det är dags för en helg med kent. Jag har varit kent-pundare sedan 17 januari 1998. Det var då jag såg dem live första gången. Känslan var att bli totalt överkörd. Det var helt otroligt. Obeskrivligt. Jag har sett kent 14 gånger sedan dess.
Ikväll blir det konsert nummer 16 i Köpenhamn och imorgon blir det konsert nummer 17 i Malmö. Tydligen spelar de inte längre magnifika 747, vilket gör mig lite ledsen. Men kent är kent så det kommer nog bli magiskt ändå.

Mr Berg, konsert nummer 14 i Halmstad 21 februari 2008


Samma Berg på samma konsert i Halmstad.

Coolaste gitarristen Sami Sirviö

Jag borde ta tag i de där böckerna som skriker mitt namn. Jag borde bädda sängen och jag borde duscha. Jag borde också äta ett mellanmål, typ en Xtravaganzabar och en kiwi. Jag borde så mycket. Och jag gör allting (eller ingenting) till tonerna av kent. Massor med kent.

Generation X - kent

Inga kommentarer: