lördag 27 mars 2010

upp med tuppen

Igår avbokade jag morgonens spinningpass. Men nu är jag bokad igen. I helgen väntar Helsingborg, hotelfrukost, tapasrestaurang och en resa till Helsingör. Så jag vaknade med ett ryck och kände att spinning måste finnas i kroppen. Igår åt jag glass och Ballerinakex. Somnade med magknip (eller magspärr som jag uttryckte det som barn) och ett dåligt samvete.

Spinningen börjar 09.30. Jag hinner sova en litenliten stund till.

Myshelg i Helsingborg. Jojagtackar. Och sova i ett 70-talsdiscorum. Jojagtackar. Det är bra att inkassera sina födelsedagspresenter. Bättre sent än aldrig.

En litenliten undran bara. Ett par spinningskor för 700 kr. Är det en bra investering eller bara onödigt? Ibland är spännremmarna på cyklarna ganska slitna. Och vem vill sluta trampa mitt i passet för att dra åt dem lite extra? Inte Sofie iallafall.

1 kommentar:

Sandra sa...

Meneh! Jag klarar ju inte Melodikrysset utan dig! Skulle du klura ut vad L1 och L5 är så kan du väl höras av. Ha så trevligt i HH-städerna! Syns på lördag