onsdag 17 mars 2010

nu så

Jag har latat mig (inte helt, jag har faktiskt pluggat en del också) och vilat från träning idag också. Halsen har skärpt sig så jag har goda förhoppningar om att träna lite styrketräning imorgon. Det är nämligen ledighet som gäller. Ledig ända till måndag. Och med besök först i Göteborg (äta med Film-Gabbi) och se underbara kent. Igen.
Sedan en helg hos föräldrarna i Ullared. Gå promenad i skogen, lyssnar på tystnaden och andas frisk luft. Leka med Sandra och klappa katten. Hälsa på Syster Yster och klappa hunden.

Idag har jag ätit glass. Det är bara onsdag men jag åt lite Ben&Jerry. Så nu sitter jag här och mår illa. Fysikskt riktigt illa. Och är sur på mig själv. Glass är ju NONO. Om jag ska klara av att tappa de där sista 4 envisa kilona. Och det ska jag. Jag ska jag ska jag ska.
Nya tag imorgon. Lyfta lite vikter, bränna lite fett.

Nu läsa en bra bok, sedan sova i den ljuva vetskapen om att ingen klocka ringer tidigt imorgon.
Godnattinatti.

Inga kommentarer: