lördag 10 juli 2010

lördagshetta

Utomhus är det brutalt varmt.
Inomhus är det brutalt varmt.
Katten ligger utslagen i skuggan på balkongbordet. Om någon timme ska jag och Kärleken sätta oss i bilen för att åka till Fegen och gå på 30 årsfest.
Sitta i en stekhet bil i 20 mil. Vad kan vara bättre en lördageftermiddag?

I höst vill jag ha en utmaning på träningsfronten. Och jag har valt lite stenhård träning. Inte i svinottan, som Suzan, det går bara att välja kvällspass i Malmö. Men jag ska bli rejält tränad genom Army Fitness.
Iallafall tror och hoppas jag det här. Just nu är bankkontot för tomt för att jag ska ha råd. Men om det fortfarande finns platser kvar när lönen ramlar in på kontot om dryga två veckor... ja då jäklar ska jag anmäla mig!

Packa, äta lunch, dricka vatten.
Jag är snart redo för stekhet bilresa och lite fest.

Team building - kent

Inga kommentarer: