torsdag 1 juli 2010

poppetipop


Torsdagens träning blev 7,5 svettiga kilometer i motionsspåret vid Bulltofta. Det hade kanske varit klokt att vänta en extra timme. Men nu är träningen avklarad och jag sitter nöjd med min flaska vatten och en nektarin.
Imorgon sägs det vara fredag och det innebär fredagskaka på jobbet. Det ska till en jäkla god kaka för att jag ska ta den istället för en kiwi. En jäkla god kaka är morotskaka.
Nu ska jag inte plugga. Jag och Uppsatsninni har uppnått vårt mål inför sommaren och vår uppsats består nu av 31 sidor. Med andra ord är det sommarlov från uppsatsen i juli. Om jag kan låta bli... helt pluggfritt blir det inte med tanke på att jag har lite resttentor som kallar på min uppmärksamhet. Och jag ska den här gången starta i tid och slippa sista-minuten-paniken.
(Yeah right... så har jag sagt varenda år)

Men ikväll är det How I met your mother på dvd.

Och kanske lite popcorn för att kompensera för den saltförlusten genom tidigare träningssvettningspass.

Inga kommentarer: