torsdag 5 augusti 2010

nåja

Dagens 5 kilometer kändes lika tunga som de i tisdags. Ändå sprang jag 2 minuter snabbare idag; 35,40 minuter. Luften var lika fuktig och jobbig som i tisdags. Jag hade hoppats att nattens åskoväder skulle lätta lite på luften.
Det är nästan så jag ser fram emot hösten. Iallafall är luften trevligare för löpning.

Nu blir det kaffe och en banan. Senare ikväll väntar möte med Xtravaganza. De gamla rutinerna börjar återgå till det normala. Jag ska fokusera på målvikten och de snygga jeans som väntar mig då.
Tillbaka till sjalbantningen. En ny sjal för varje tappat kilo.
I måndags; 71,1 kg. (jäkla helg med kalas och god mat!!)

Mitt sjalbestånd i april 2009. De har blivit fler sedan dess. Men. Det går ju liksom inte att ha för många sjalar!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men hur var det nu. Har du lämnat tillbaka sjalar för de kilon du gått tillbaka upp? Eller satt dem i karantän?

nollgradig sa...

Jag har nog satt dem i karantän. Iallafall det lite mer vintriga sjalarna.