onsdag 20 januari 2010

isprinsessa

Jag kan inte åka skridskor. Jag har inte åkt skridskor på säkert 12 år. Men jag vill ändå bli en isprinsessa och vinna en massa guld i konståkning. Det kanske är försent för att vinna OS-guld om en månad.
Men mamma har lovat mig en ponny om jag vinner OS-guld. Vem vill inte ha en ponny liksom?

Jag har tränat idag, dock utan skridskor. Det är svårt att åka skridskor på gymet. Jag äger inte ens ett par skridskor.


Borås var intressant. Jag har haft min sista föreläsning på Biblioteks&Informationsvetenskap. Den var intressant och tråkig på samma gång. Jag har även lärt mig göra saker i Word som jag inte kunde tidigare. Däremot blev det ingen dejt med uppsatshandledaren. Magsjuka. Och jag känner tacksamhet till att hon stannade hemma.
Att vara i Borås utan att äta på Harrys, pizza, godis och kakor kändes lite tomt. Jag saknade att äta lunch på Eest. Sushibuffé med mängder av fantastiskt god vegetarisk sushi.
Men nästa gång...

6 veckor kvar med soppor.
Jag är sugen på en massa saker, men orkar stå emot utan problem.

Just idag vill jag ha en ostmacka.

Inga kommentarer: