onsdag 27 januari 2010

men sluta nu, del 2

Snökaos. Snöstorm och toksnö. Det har snöat sedan jag gick till bussen kl 8. Det snöar fortfarande. Och jag tror aldrig Skåne har sett så här mycket snö.
Det blir lite spännande att se om jag kan ta mig till bussen imorgon. Om bussen tänker köra till Lund. Om bussen tänker köra alls.

I måndags var en hektisk dag. Och en bra dag. Jobba, träna, motiverande möte, Depeche Mode-konsert och om grädde på moset så vann Gabriela Pichler en Guldbagge för bästa kortfilm. Det är något som förtjänar en miljard hurra. Minst.

Depeche Mode var en tokigt bra konsert. Och Malmö Arena var en trevligare konsertlokal än jag trodde att den skulle vara. (bortsett från att parkeringen gömde vår bil i iskylan. Dumma, stora, ologiska parkering).

Onsdag är träningsdag och efter styrketräning med efterföljande 30 minuter på en cykel så är jag nöjd. Med chokladshake i magen och pjamas på. I väntan på kvällens So you think you can dance.
Och morgondagens vägning.

Inga kommentarer: