fredag 29 januari 2010

köksförvandlingen kan börja

Min lediga fredag har varit; dricka jordgubbsshake, sitta på en stol i ett tomt kök, gå till gymet, träna, gå hem, dricka passion/mangoshake till lunch, tvätta av köksväggen, tvätta bort målartvätten och nu väntar jag på att väggen ska torka. Och på att Kärleken ska komma hem så vi kan tejpa och dona.
Let the målande start!

Tyvärr hittar jag inte usb-kabeln till kameran. Men någongång inom en relativt snar framtid så kommer lite förebilder. Och actionbilder på väggtvättaren Sofie.

Håll så länge till godo med detta gemytliga par. Så där mysigt ska vi också ha det. Dock med en anna färg. Jag har heller inte tillräckligt långt hår för att fläta det. Tyvärr. Jag har heller inga snickarbyxor på mig. Sunkighetsfaktorn är större än så. Jag har inte duschat efter träningen än. Svetten ökade på efter väggtvätten och nu är det snart måldax. Dusch får vänta tills det är dags för pjamas.

Inga kommentarer: