onsdag 6 januari 2010

dag 2

Jag har sovit ganska länge. Ätit en blåbärshake som var riktigt god. Jag har druckit en liter vatten. Jag har städat sovrummet. Nu dricker jag gurkvatten och lyssnar på Broder Daniel. Än så länge har jag nog bara besökt toaletten fem gånger. Än så länge har jag inte drabbats av en hungerattack som igår. Det sägs att dag tre är värst. Jag längtar till dag 6. Då ska det vända.

Nu letar jag annat beroende än Dumlekolor och popcorn. Och nog finns det beroendeframkallande saker på Internet. Frossa i gullighet tillexempel.

Jag hittade bland annat en bild på Kärleken. Nu är han kanske ingen hamsterkaninmarsvin men det är iallafall så nära en look-a-like det går att komma.

No time for us - Broder Daniel

Vi har förövrigt 12 Spotify-inbjudningar att dela ut. Någon intresserad?

Inga kommentarer: