torsdag 18 februari 2010

hurra vad jag är bra!

Imorse blev jag glad. Jag gjorde min torsdagsvägning och vågen visade minsann på 69,4 kg. Jag är under 70 kg. Yeaaah. Det var längesedan sist och jag ska aldrig aldrig aldrig komma över det där 70-kilos strecket igen. Nein. No. Nej. Non. Nee. Não.
Dagens hjältinna är annars Anja Pärsson som efter gårdagens helt brutala kraschlandning i störtloppet, återigen har åkt ett störtlopp och ligger så bra som sjua inför slalomen. Tar hon en medalj i kombinationen så borde årets bragdguld vara hennes.
Störtlopp verkar galet. Knasigt. Don´t try this at home. (Som om det skulle gå i platta Skåne)
Anja ligger som sagt sjua och slalomen pågår för fullt.
Jag ska hålla alla mina tummar.
Upp och nicka sockerdricka!

3 kommentarer:

Bella sa...

Grattis! Det var riktigt imponerande! Och här sitter jag med Ben&Jerrys och vräker i mig. Något säger mig att det blir en löprunda imorgon... =)

Suzan sa...

GRATTIS till vågens resultat!

nollgradig sa...

Tacktack!