torsdag 25 februari 2010

Endorfiner is the shit

Jag kom iväg ändå till träningen. I sällskap med Kärleken deltog jag i ett Bosu-pass.
Det var roligt, jobbigt och alldeles ganska svårt.
Med fokus på balans. Jag har ingen bra balans.
Med fokus på bålstabilitet. Jag har ingen bra bålstabilitet.
Men om jag deltar varje torsdag så kanske jag kan få balans och bålstyrka i form av magmuskler. Jag skulle vilja ha magmuskler. Och en rejält platt mage.



Susanne Kallur har vad jag kallar magmuskler.




Med sådanhär träning varje vecka så kanske jag iallafall kan minimera bilringen på magen.
Som vanligt känns allting mycket bättre efter träningspasset. Jag är inte lika trött som tidigare. Jag ser inte världen lika grått som innan träningen. Jag har fått lite energi att orka plugga en stund ikväll. Med ett öga på OS.
Imorgon är det lediga fredagen. Jag ska styrketräna på Xtravaganza, jag ska plugga, jag ska ha en lunchdejt på Vegegården med en vän som jag inte träffat på alldeles för länge. Jag ska köra ett spinningpass på Friskis och jag ska leta fynd på bokrean.
Vad gör du en fredag?

Inga kommentarer: