söndag 21 februari 2010

spinning, söndag, sport, skidskytte

Ojoj. Ifrån köket kommer det väldoft. Vitlök, det luktar vitlök. Kärleken lagar mat. Det blir sallad i form av vattenrika grönsaker, protein i form av quornfärs och varma grönsaker. Jag gillar att leva på halvfart. För jag börjar nog snart få lite ordning på hur det funkar.

Ett Ballerinakex igår blev till flera. Men, det är ju bara sjukt spännande skidtävlingar i OS vart fjärde år. Ballerina kladdkaka var dessutom gott, riktigt gott. En chokladchock som jag behövde. Nu är helgen slut. Nu blir det inget mer sådant på en vecka.

Söndagens spinningpass var riktigt roligt, det var inte Frasse, utan en liten tjej. Och oj oj oj som hon fick oss att kämpa. I like. Vad jag dock inte gillar är att jag troligen druckit för lite, huvudet börjar dunka. Vatten, ge mig mera vatten.

Och medaljer, ge svenska skidskyttetjejerna lite medaljer!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Testade du att doppa KladdkakeBallerinat i typ té? Blir som en kladdkaksexplosion!

nollgradig sa...

Nae, det testade jag inte. Men jag ska göra det. Nästa gång.