fredag 4 juni 2010

bokmärke

Först frukost. Sedan det spännande i att åka Buss nummer 3 i Malmö. Buss nummer 3 (Ringlinjen) kommer och går lite som den vill. Ibland är den i tid. Ibland kommer tre bussar i karavan. Men dock 20 minuter sent. Undrar hur det ska gå idag.

Jag ska åka till sjukhuset och lämna blodprover för att återigen bli en blodgivare. Jag var en blodgivare när jag bodde i Halmstad. Men eftersom det ligger en såkallad Hallandsås och skiljer Halland ifrån Skåne så kan inte landstingen samarbeta. Inga papper om mina blodgivarförehavanden kan alltså skickas till Skåne.
Så nu ska jag börja om. Det tog ett tag att få tummen ur. Men nu jäklar.

Jag hoppas få ett bokmärke.

Och eftersom jag har planerat att leta buss om 27 minuter så borde jag kanske gå upp, klä på mig annat än pjamas samt äta frukost. Och borsta tänderna.

Så nu gör jag det.

Inga kommentarer: