lördag 19 juni 2010

bröllop anno 2001

I augusti 2001 gifte sig Haakon och Mette-Marit i Norge. Jag och två vänner bestämde oss för att fira. Och som vi firade. Det var pizza och Tequila.
Bilden nedan är från den kvällen. Kvaliteten är inte bra alls, det är ett mobilfoto av orginalfotografiet.
Jag minns inte hur många shot av Tequila som jag drack. Men det var en för varje tal. Och så många tal och kvällen blev till en av de roligaste. Min vän Snadra ramlade ut genom nödutgången på nattklubben i Halmstad. Klackarna i taket och en fantastiskt rolig kväll.

Nu är jag trots allt inte 21 år längre. Om 1 månad och 7 dagar fyller jag tant.
Eller blir jag tant? Klarar jag en Tequila-kväll till. Ikväll ska det avgöras.


Nu pizza och lite mer vin. Sedan Dumlekolor och Los Tequila med Kärleken.

1 kommentar:

Sandra sa...

Men det var ju Morgans fel!