lördag 19 juni 2010

lördagsskål

Och LCHF fortsätter att funka! Ett kilo till borta under veckan. Jag är nu nere på 67,3 kg. De magiska 65 närmar sig. Yes!

Lördagen började med att skåla i chokladproteinshake (skål Suzan!) och morgontidningen i sängen. Nu är melodikrysset löst, en stunds chatt om uppsatsen och om två minuter väntar tvättstugan.
Lördagens motion: tvätta. Springa upp och ner för fem trappor. Och lite städning på det.


Framåt eftermiddagen ska jag fira bröllopet med vin och senare framåt kvällen blir det Tequila. Kungligt så det ... bubblar? Jag är ingen royalist. Men jag gillar flådiga klänningar (eftersom jag aldrig själv får bära dem) och anledningar att dricka Tequila. LCHF får stå lite åt sidan idag för att kolhydratchocka kroppen lite.
Jag skall nog minsann ta på mig en klänning. Dagen till ära.
Grattis Victoria&Daniel! Må er dag bli bra så att vi kan få lite andra nyhter i tidningar och på tv!

Vad gör du denna lördag?

2 kommentarer:

antz sa...

yey! grattis! vad duktig man kan vara! [puss]

Suzan sa...

skål o grattis!