fredag 12 november 2010

botten upp

Och skål denna stormiga och regniga fredag. (en stund trodde jag att solen sken. Men jag hade visst glömt släcka en lampa)
Jag har suttit framför min dator hela dagen och försökt att analysera intervjuer till uppsatsen. Det har gått sådär. Trögstartad som jag är.

En proteinshake är i magen, jag är ombytt och klar. Om en timma ska jag blunda för blåsten och ge mig av till Friskis&Svettis. Känslan av att inte träna ute är fantastisk. Jag har svarta träningsbyxor och ett rosa träningslinne. Jag är ren och fin. Riktigt piffig.
Det ska bli fantastiskt att träna inomhus igen. Att inte komma hem genomblöt, täckt av gräs och grus.
Idag blir det 60 minuter skivstångsträning, vilket går under namnet Body Pump på gym som är lite hippare än Friskis&Svettis. Men eftersom jag är och förblir hopplöst otrendig så trivs jag utmärkt på F&S.

Inga kommentarer: