tisdag 2 november 2010

orka

Idag har varit en sådär förfärligt trött dag. Jag har tagit siesta i flera omgångar. Försökt sova. Försökt få energi. Men den där energin uteblir helt.
Vintertröttheten kommer tidigt i år.
Jag brukar bota den med Blutsaft. Den smakar skit. Jag antar att allt som i små doser skall drickas för att piggas upp smakar skit.
Finns det något bättre än Blutsaft? Jag har sett reklam för något som heter Shi San. Eller något liknande namn. Funkar den bättre? Vad som helst. Bara jag får energin tillbaka!

Vad piggar upp dig i ett jämngrått Novembersverige?

Det här piggar upp mig. Just idag är det 19 år sedan jag var på mitt livs första konsert. New Kids On The Block intog Scandinavium i Göteborg. Om jag bara hittar rätt i träsket av energigivande äckelshots så kanske jag kan orka dansa så här!

(11 åringen inom mig är fortfarande grymt avundsjuk på tjejen som får komma upp på scenen. Även om Donnie inte på långa vägar är lika söt som Joey)


Inga kommentarer: