lördag 23 oktober 2010

lördagsfunderingar

Jag undrar om mina magproblem kanske kan vara stressrelaterade. Det är mycket just nu. Med jobb, skriva uppsats, läsa uppsats för onsdagens opponering, hinna träna, hinna umgås, hinna och orka.
Kärleken kom med förslaget att jag återigen ska börja lyssna på mina cd-skivor som jag fått genom Xtravaganza. De där skivorna som bara står på byrån. Mental träning och mental avslappning.
Min första tanke var: När ska jag hinna göra det?

Jag tror den tanken kan vara ett första bevis på stressig mage.
Kanske.

2 kommentarer:

Bella sa...

Förstår dig till fullo! Jag klarar inte ens av yogan längre, för jag blir stressad när det går så långsamt! Vi kanske ska på semester?

nollgradig sa...

Semester! Oh ljuva dröm! Bara ligga på en strand med en paraplydrink i handen!