fredag 22 oktober 2010

nummer 1

Igår kom det. Psykbryt nummer 1. Och fler lär komma innan uppsatsen är färdig att lämnas in. Den troliga orsaken var trötthet. Jag var så extremt trött igår. Mycket jobb och lite sömn är en dålig kombination. Efter jobbet somnade jag en timma. När jag vaknade så skrek hela kroppen efter mera vila. Men istället tittade jag på min "Att - göra - lista". Det var dumt. För då insåg jag hur mycket jag hade att göra. Och hur lite ork jag hade. Kärleken kom hem från jobbet, kramade bort frustrationen, stängde datorn och fick mig att lova att inte öppna något dokument som var det minsta uppsatsrelaterat.
Ingen träning igår heller alltså. Istället total vila. Inget pluggande, ingen hjärnverksamhet. Klockan 21 somnade jag och vaknade ungefär 11 timmar senare. Pigg i huvudet och tillbaka på banan.
Jag har fått en hel del uppsatsarbete gjort. Jag borde städa, för om två timmar kommer finbesök. Men va tusan, bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!

Imorgon ska vi bära bårar på träningen. Jag är redo. Så redo!

Inga kommentarer: